joi, 30 aprilie 2009

Ilinca Vandici inghite sume uriase, dar face audiente zero

Emisiunea „Magic taxi” de la Kanal D are un buget urias, insa audientele inregistrate tind catre zero. Minute bune, nici macar un singur telespectator nu s-a lasat convins de Ilinca Vandici sa comute telecomanda pe postul turcesc. Cu toate acestea, blonda este foarte mândra de statutul sau si crede ca emisiunea cu pricina va fi, cu adevarat, dovada priceperii sale intr-ale televiziunii.

Tot farmecul personal al Ilincai Vandici nu este suficient pentru ca emisiunea prezentata de ea sa capteze atentia telespectatorilor. In urma unui grafic al audientelor care a intrat in posesia ziarului „Gardianul“, am putut observa cu usurinta ca in intervalul orar ocupat cu emisiunea „Magic Taxi”, Kanal D a inregistrat un „fabulos” rating de zero pe linie. Ilinca intra in direct de doua ori pe zi, o data de la ora 10.00 la 10.30 si apoi la 19.30. Este destul de trist ca un reality-show in care sunt investite sute de mii de euro
sa aiba minute bune in care nu se uita nici macar o pensionara nostalgica dupa „Nora pentru mama”. Astfel, analizand rezultatele dintr-o singura zi, observam ca
de la 10.00 la 10.09, ratingul este 0.0%. Incepe sa creasca timid spre 0.1% , insa fara a depasi acest prag. Pentru a intelege mai bine, 0.1% inseamna ca 10.000 de telespectatori au suferit alaturi de cei 16 concurenti captivi in casa „Magic Taxi”, asta in timp ce, in cele 15 minute de teleshopping de dinaintea emisiunii, s-au uitat de doua ori mai multi. Audiente ceva mai mari face Ilinca Vandici in interventia sa de la 19.30, cand ratingul creste spre 0.2%, dar ramane printre codasii clasamentului, celelalte televiziuni avand un rating de cinci ori mai mare, fruntas fiind Pro TV-ul, cu o audienta de 30 de ori peste Kanal D.

„Valoarea mea, valoarea
mea nu o are nimenea...“
Ilinca subscrie cu succes la cele de mai sus. Blonda este foarte mandra ca nu a ramas doar o fata frumoasa si desteapta si ca, pana la 22 de ani, si-a facut un nume in televiziune. Intr-un interviu acordat recent, Vandici a afirmat cu mandrie ca adevarata ei valoare se va vedea in urma acestui reality-show. Suntem perfect de acord cu ea! Cu asemenea audiente, e greu de crezut ca i-ar mai da cineva pe mana o emisiune pentru ca ar putea fi sortita esecului, ca si cea de fata. Chiar si in prime time, adica intre orele 19.00-23.00, cand tot romanul ia telecomanda in mana, audienta este dezastruoasa, asa cum nu era nici macar la lansarea sa pe piata
. Si toate astea, in timp ce predecesoarea sa, Gabriela Cristea, reusea, cu „Nora pentru mama”, sa faca audiente de 40 ori mai mari, cu cateva saptamani in urma. Pentru cei care nu stiu si, din cate am vazut, sunt multi aceia, „Magic taxi” este o emisiune-concurs, de genul „Big Brother” sau „Nora pentru mama” in care 16 concurenti stau inchisi mai multe luni, intr-o casa plina de camere de luat vederi, si trebuie sa faca dovada unui trai pe cont propriu, si pentru asta s-au transformat in soferi de taxi prin Bucuresti. Cel care este votat de public ca fiind cel mai priceput taximetrist va primi marele premiu de 300.000 de lei. Show-ul se vrea a fi si unul caritabil, concurentii incercand sa ajute cu bani
pe cei care au nevoie, asa cum s-a intamplat cu un bolnav de cancer
care avea nevoie de 9000 de lei. Nici macar contributia mult mai experientatului Cove nu reuseste sa ridice audienta, multi fiind cei care isi exprima regretul pentru cateva minute pierdute in fata televizorului pe diverse forumuri dedicate emisiunii „Magic Taxi”.

Niciun comentariu: